[linux] Samba 2.2.0 a tie nestastne profily

bodo spes na pobox.sk
Úterý Listopad 6 16:30:46 CET 2001

Ked us sa bavite o sambe, tak mam aj ja jednu otazku. Mam Sambu 2.2.0  ako
domenovy server a v domene mam win2000 klientov. Funguje to celkom dobre, ale
pokusili sme sa pripojit do domeny aj jeden winXP pocita. Zahlasil ze sa
pripojil do domeny a potom ked po restarte natukal username a password z
domeny tak vyhlasil taku dost vseobecnu hlasku:
Nenasiel som domenu, alebo vas username alebo password je zly. Nus neviem o
co mu ide. Neviete nahodou ci sa vobec mozu winXP nahlasit do sambackej
domeny ?
Bohdan