[linux] pomale imap mailery

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Úterý Listopad 6 18:28:16 CET 2001

No, asi by som si skusil prejst error logy apacha a php. Pripadne este
log z mysql. Mozno identifikujes zdroj problemu.
Twig pouzivam aj ja a ide jedna basen. Imap server mam courier, ak mas
wu tak problemom by _teoreticky_ mohol byt obrovsky mailbox, ale to si
nemyslim.
Mozno ze by stalo za pokus skompilovat php priamo zo zdrojakov, aj ked
je dost problematicke s rekompilaciou vsetkych modulov, ale pri rozumnom
konfigu by to nemal byt az taky hrozny problem.
Dalsou moznostou je, ze php nebezi ako apache modul, ale ako cgi, to
moze tiez spomalovat cinnost web servra. V takom pripade pomoze naozaj
len rekompilacia komplet apache + php + mysql a vsetko dalsie.
hth,
    gore.