[linux] pomale imap mailery 2

Peter Strazovec bubak na frki.fri.utc.sk
Středa Listopad 7 10:01:51 CET 2001

Fantomas: HostnameLookups Off (to je ono?) - bolo to takto a je to takto
nastavene
Gore: Je to ako modul, instalacia z RH72, mna ako prva napadla kompilacia,
ale radsej sa popytam, lebo us som to robil (sice som sa snazil dostat
php4 do apacha2 na fbsd a potil som krv) a nechcelo sa mi do toho. Velky
mailbox - urcite nie, okrem prihlasovania to aj potom neskor pracuje dost
pomaly (kym sa zobrazia nastavenia a tak) cize to asi bude nekde v php,
lebo vtedy sa na imap moc necaka. V logoch nic zaujimave(alebo skor
take,ze by to napomohlu rieseniu)

Zatial dik, ak vas este neco napadne, budem rad, ak nie, budem kompilit
;-)
Pekny den
Pete