[linux] pomale imap mailery 2

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Středa Listopad 7 11:24:24 CET 2001

No, skompilovanie php je doooooost dlha zalezitost, ale mam celkom
zaujimavy link pre lenivcov... :-D
http://rpms.arvin.dk/php/

tam su urobene rpm blaiky pre jednotlive _moduly_ php, takze nie je
potrebne kompilovat cele php.
Zatial su baliky pre RH 6.x a RH 7.1, 7.2 sa zatial neobjavila a podla
stranky nefunguju.
Ale pre takych, co chcu rychlo doplnat php o rozne moduly je to celkom
dobre.
K problemu, zatial ma nic nove nenapadlo, zrejme to bude niekde v php,
ale neviem preco. Mozno sa to niekde seka na nejakych knizniciach, ale
do toho nevidim. Ake moduly mas pustene?
gore.