[linux] Video Soft...

Středa Listopad 7 14:36:18 CET 2001

On Wed, Nov 07, 2001 at 10:40:36AM +0100, Kocur wrote:
> nazdar lidi..
caf

> zhanam neaky software pod linux ktory by vedel spracuvat videa..
heh.

> tj. nahravanie cez video kartu,
Mne sa najviac lubi ffmpeg, mozes skusit aj vcr, zapping alebo avicap.

> prip. strih videa, kompresia..atd..
No neni to este take ruzove teda integrovane, chyba nieco ako virtualdub ale
robi sa na tom. Kombinaciou roznych programov vsak mozes dost poriesit. Ja
pouzivam transcode (na ripovanie DVDciek), ffmpeg (na capturovanie a kompresiu
do divx), avirecompress (na strih a vyrobu mp3 audiostopy).

Chyba mi jedine podpora vbr mp3jkovych audiostop a ripovanie titulkov z
dvdcka.

> neviete niekto o necom..?? prip neaky link...??
ffmpeg.sourceforge.net, avifile.sourceforge.net

> samozrejme ze si dam bacha na to ze si kupim taku kartu ktora mi bude
> akotak fungovat pod Xkami...
Odporucam ATIcky, pretoze spomedzi vyrobcov grafickych kariet sa najlepsie
spravaju k opensource developerom. Cast drajvrov vyvijaju sami a developerom
pod NDA poskytuju dokumentaciu k HW (teda nemozes tu dokumentaciu rozsirovat
ale programovat mozes co chces).

Problem je, ze capturovanie je velmi alpha, ale aktivne sa na tom pracuje.

S pozdravom,

  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.