[linux] pomale imap mailery 3

Středa Listopad 7 18:07:38 CET 2001

-> Este jeden poznatok, ktory ma vedie k tomu,ze fantomas ma asi pravdu...
-> (skusil som az po vykompilovani apache, mysql, imapu, phpcka)
-> Skusil som na svoj lokalny pocitac s lokalnou ip, bez dns nahodit ten samy
-> linux, apache,php, imap, php-imap, mysql, php-mysql a twig bezal bezchybne
-> a rychlo. Na servri vsak ide hrozne pomaly. Bude to nieco s dns?
-> host www.mojserver.sk povie
-> www.mojserver.sk je alias pre ns.mojserver.sk
-> a v named.mojserver.sk mam
-> www             IN      CNAME   ns
->
-> Mozno us niekto presne vie, co ja robim zle, ak hej, pls.

co vravi reverzka? ked das nslookup na IP, ako rychlo ti vrati hostname?

(co keby si skusil dotycne hostname a IP pridat do /etc/hosts?)
 I just got lost in thought. It was unfamiliar territory.