[linux] Kylix a freeclx

Peter rozim na isternet.sk
Čtvrtek Listopad 8 07:57:50 CET 2001

1. Nainstaloval som si Kylix a kedze som chcel pristupovat na databazy tak som si sitiahol zo zeos
freeclx a zeosdbo. Postupoval som presne podla navodu na instalaciu (najskor z readme a potom aj z navodu na strankach zeos) vsetko prebehlo v poriadku symbolicke linky - OK, make -asi OK (nejake warning) po prelinkovani novej kniznice libqtintf.so.2.2.4.3 my uz Kylix nenabehne zostane len startovaco obrazok a ten prekryva vsetko pomoze len stopnutie X-ov a opatovne nastartovanie po vrateni povodnej kniznice ide vsetko OK. Stretol sa niekdo s niecim podobnym alebo kde robim chybu ? Mam mandrake8.0.

2. Ked som si vytvoril prvy programcek (bez databaz :-(  tak mi ide spustit len pod terminalom ak pred tym zadam export LD_LIBRARY_PATH=cesta_k_kylix_lib_a_bin ak vytvorim odkaz na ploche tak nejde je nejaka moznost ako zadat alebo modifikovat tuto prmennu pri starte prgramu alebo X-ov

                        Dakujem Peter