[linux] dns zaznamy

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Listopad 8 09:25:45 CET 2001

> zdravicko pritelia...

Cau.

> nemate nietko u seba, resp. viete niekto link na ROZUMNY a POCHOPITELNY navod na definovanie dns zaznamov? mam tu servrik, ktory doteraz bezal celkom ok, ale dodaval som server do domeny a uz sa to serinka minimalne v mailoch - vraj neexistujuce domeny a tak... pliiiis. diky.

Skus sa pozriet na

http://cr.yp.to/djbdns.html
http://cr.yp.to/djbdns/notes.html

Asi to nebude presne to, co chces, ale najdes tam dost vela pokecov o
DNS. Ja som podla toho (a teda este podla nejakych 5 RFC-ciek) robil
referat o DNS do skoly a mam taky dojem, ze sa to da.
Inak pri hladani dokumentacie k _DNS_ a _nie k bind-u_ som zistil, ze jej
vela nie je. Vsade je len ze DNS co je, ale ako funguje... vid RFC-????
(cislo mozem este poslat, nepamatam sa, tusim 1135 alebo 1035).

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.