[linux] OpenLDAP

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Čtvrtek Listopad 8 10:41:52 CET 2001

Zdravim

On Thu, Nov 08, 2001 at 09:22:56AM +0100, gasparovic na posam.sk wrote:
> Ahojte,
>
> riesil uz niekto LDAP server. Pouzil som dostupnu literaturu OpenLDAP 2.0
> Administrator's
> Guide a nie a nie to rozbehat, dokonca je tu podrobny priklad od spustenia
> servera az po zapis
> hodnoty - avsak nefunguje. Kompilacia prebehla bez problemov, server sa aj
> spusti, ale
> zapisat tam nejake hodnoty. Pri zapis mi to hodi "chybu" LDAP_SASL_
> INTERACTIVE_BIND_S:
> no such attribute.

treba pri ldapsearch a ostatnych haluziach pouzit -x aby pouzival simple
bind a nie SASL

Mam pocit, ze sa to da v konfiguraku vypnut cez direktivy allows, ale
este som to neskusal a vsetky direktivy slapd.conf su bohuzial poppisane jedine
v config.c :(

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s., member of the Orange Group
hornicek na globtel.sk