[linux] Help so squidom

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Listopad 8 13:49:10 CET 2001

Yeappp, nasiel som to cez googla, je to aj vo faqoch ku squidu. (Keby
niekto potreboval)
Ale mam lepsiu pikosku. Nainstalil som si squida 2.5, pretoze podporuje
ntlm autentikaciu. Chcem kvoli kontrole a auditovaniu vediet, kto mi kam
lezie na internete. Takze, ak je to vobec mozne, chcel by som aby sa mi
kazdy clovek autentikoval na squida rovnakym sposobom ako na sambu.
Looser sa prihlasi do masiny a k sambe je automaticky bez nutnosti
zadania dalsieho hesla cez ntlm. Vie mi niekto poradit co s tym?

dik,
    gore.