[linux] Samba a opat Samba

Čtvrtek Listopad 8 16:29:00 CET 2001

On Thu, Nov 08, 2001 at 04:17:40PM +0100, Stobi wrote:
> Zdravim Vas,
caf

> Ako nastavit, aby si stanica prevzala parametre z policy subora na Samba
> serveri zo zdielania netlogon.
Mam to odskusane len s w98, pouzi program "poledit.exe", ja som ho mal myslim
na instalacnom CDcku W98 alebo plus alebo niecoho takeho. Tym zadefinujes
policy a subor config.pol svacnes do toho netlogon adresara. Ako presne to s
jeho stahovanim funguje sa uz nepamatam, da sa to myslim forcnut alebo nejak
tak, ale uz som sa s tym dlho nezaoberal, windows nemam rad. V kazdom pripade
si pozri ten poledit, aj tie konfiguracne subory k nemu, a skusaj a skusaj :-)

S pozdravom,

 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."