[linux] dva squidy

Peter Strazovec bubak na frki.fri.utc.sk
Čtvrtek Listopad 8 17:21:34 CET 2001

Ahojte
Na sprehladnenie logov zo squidu pouzivam sarg. Chcel by som obzmedzit to,
aby useri surfovali po strankach , ktore nepotrebuju k praci, pocas
pracovnej doby.
Robim to tak, ze spravim vypis zo squida a kazdy a aj sef sa pozrie, kto
kolko kam surfoval. Sarg mi vsak robi logy kolko, ale
 nie kedy. Kedze som clovek lenivy a sarg sa mi upravovat nechce, napadlo
ma riesenie spustat mimo prac.dobu este jeden squid na inom porte, ktory
bude logovat niekam inam. Alebo mam radsej pouzit logrotate a robit to
nim? alebo uplne inak.
kto poradi? ;-)))
dikes
pete