[linux] dva squidy

Martin Mosny, PosTel, a.s. mmosny na postel.sk
Čtvrtek Listopad 8 19:54:40 CET 2001

ahoj,

no nejaky som z toho mailu zmateny, najprv pises, ze chces obmedzit
browsovanie a potom nieco o logovani!?

sarg pise aj kedy si kde browsoval ale len do verzie 1.2.0 je to este beta
ale slape ako hodinky.

NAJ co mam na logy je squidarg (teraz develop verzia 1.106) na
http://techno-abn.narod.ru. Pise ti kedy, kde, kolko ..... and more. to
kedy je s presnostou pre danu stranku na hodinu.

A potom k tym casom bud das nieco ako squidguard a definujes si vlastne
pravidla, alebo ma squid acl pravidla aj s nastavenim casu.