[linux] Linkovanie voci vlastnej kniznici

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Listopad 9 03:02:44 CET 2001

					Maxim, 02:52:07
					09. november 2001 (piatok)
Zdraviim!

	Dakujem, za vsetky odpovede ohladom mojej otazky.

> prikaz gcc keby sme suboru zmenili koncovku na .cpp. Pokial chces
> pouzivat v cpp moduloch funkcie a objekty z C modulu. Musis ich
> deklarovat ako extern "C".

	Mojim cielom je/bolo vytvorit kniznicu, voci ktorej by sa dalo
linkovat aj s gcc aj s g++. Pochopitelne, program kompilovany a linkovany s
gcc voci mojej kniznici by mohol z tejto kniznice pouzivat len neobjektovy
kod. Naopak program kompilovany a linkovany g++ voci mojej kniznici by mohol
pouzivat tak neobjektovy ako aj objektovy kod.

	Nie som si isty ci to spravne chapem, ale z uvedeneho mi vyplyva, ze
by to malo ist, ked neobjektove veci "vlozim" do extern "C" { } a nasledne
skompilujem vsetky subory v kniznici pomocou g++.

	Chapem to spravne?

	Skusal som k tejto problematike najst aj cosi na Webe. Bolo toho
skutocne neurekom, len je to cele akosi zlozitejsie ako som si povodne
myslel. Objavil som tam totiz kopu dalsich "zaujimavosti". Preto aby som mal
aspon v tejto jednej veci jasno, sa ju pytam cez konferenciu. Dakujem.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org