[linux] Linkovanie voci vlastnej kniznici

Pátek Listopad 9 07:41:03 CET 2001

On Fri, Nov 09, 2001 at 03:02:44AM +0100, Ondrej Jombik wrote:
> 					Maxim, 02:52:07
> 					09. november 2001 (piatok)
> Zdraviim!
>
> 	Dakujem, za vsetky odpovede ohladom mojej otazky.

> 	Mojim cielom je/bolo vytvorit kniznicu, voci ktorej by sa dalo
> linkovat aj s gcc aj s g++. Pochopitelne, program kompilovany a linkovany s
> gcc voci mojej kniznici by mohol z tejto kniznice pouzivat len neobjektovy
> kod. Naopak program kompilovany a linkovany g++ voci mojej kniznici by mohol
> pouzivat tak neobjektovy ako aj objektovy kod.
>
> 	Nie som si isty ci to spravne chapem, ale z uvedeneho mi vyplyva, ze
> [...]
extern C je potrebne pre prekladac g++ aby vedel, ze co je v nom bolo
kompilovane neobjektovo. Cize extern C dajte do hlavickoveho suboru a
skompilujte to pomocou gcc, potom tu kniznicu mozete pouzit aj v
objektovom kode kompilovanom g++.

Skuste si pozriet malloc.h tam je to pekne vidno.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...