[linux] vystup PHP

Pátek Listopad 9 09:52:18 CET 2001

-> neviete niekto ako zamedzit vystup PHP skriptu? ked napriklad volam php
-> /home/admin/script.php tak aj ked v script.php nemam ziadne echo vystup
-> PHP je minimalne:
->
->
-> a kedze by som rad skript spustil obcas z crontab bez svojho zasahu a
-> nedostaval zakazdym mail na konto (kedze posiela PHP vzdy tu uvodnu
-> hlasku) tak by som rad vedel ako by sa tomu dalo zamedzit.

pustas php z crontabu? nestacilo by presmerovat stdout a stderr na
/dev/null? Samozrejme s tym ze ak by vypisal este nieco stratilo by sa to...

 The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.