[linux] vystup PHP

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Pátek Listopad 9 10:22:24 CET 2001

Friday, November 09, 2001, 9:52:18 AM, you wrote:

->> nedostaval zakazdym mail na konto (kedze posiela PHP vzdy tu uvodnu
->> hlasku) tak by som rad vedel ako by sa tomu dalo zamedzit.

MfU> pustas php z crontabu?
ano bohuzial. ovela radsej by som spustal perl :-)
ale tuto konkretnu aplikaciu s kniznickou mam dostupnu len v PHP
a na preprogramovanie do PERL nemam tie nervy. (ale prerobil som ju
na smsdaemona). mal by sa spustat kazdu minutu a odoslat SMSky
nachadzajuce sa databaze, ale ked mi posiela napr. na root na ... email
kazdu minutu tak je to dost desne :(

MfU>  nestacilo by presmerovat stdout a stderr na
MfU> /dev/null? Samozrejme s tym ze ak by vypisal este nieco stratilo by sa to...
aha :)
a to sa da ako?

len tak naokraj: linux server RedHat 7.1 som si nainstaloval tak pred mesiacom,
tak som v tom neni natolko zbehnuty :)
je to nejaka hlaska ktora sa pise za volanie?
php /.../script
lebo naozaj konkretne neviem

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal na slovanet.sk