[linux] XFree86-4.1.0

Jozef Kosoru jkosoru na qbsw.sk
Pátek Listopad 9 13:30:30 CET 2001

> otestuje O.K.,
>
> Prave s touto grafikou som mal problemy uz aj XFree 3.3.6. Pozri sa
> na kartu aky mas presne cip. Ja som to mal v jednom IBM compe a
> rozchodil som max. 640 x 480 4 bit, aj to som pouzil stansard VGA.
> Musel som vymenit comp. takze asi som Ti nepomohol.

Graficka karta S3 Trio64 nie je podporavana v XFree-4.x. Takze potrebujes
mat nainstalovany stary XFree Server-3.x.x a nove kniznice XFree-4.x.x.
Podla konfiguracneho suboru, ktory si poslal, rozbehavas tuto kartu
na vga drivery:
     Driver     "vga"
Mandrake instalacia jednoducho nezvladla tuto vec. Manualne si naistaluj
XFree3.x.x Server pre S3 (instalacia ho obsahuje).
Symb. link  /etc/X11/X potom nasmeruj na nainstalovany XServer, trochu sa
pohraj v konfiguracnom subore (3.x.x ho ma trochu odlisny) a urcite to
rozbehnes.

Vela stastia
 jozef kosoru