[linux] OT: Image pre X-Terminal

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Pátek Listopad 9 14:08:33 CET 2001

Zdravim,

zrejme trochu OT, ale kde inde by mi uz mohol niekto pomoct... :)

podarilo sa mi niekde v sklade u nas vyhrabat sietovy X Terminal 19". Znacka
je Samsung SGS 19M, procesor AMD AM29000-16GC rok vyroby 1992. Potrebujem ho
teraz ale rozchodit... Problem je v tom, ze potrebujem boot image pre tento
Xterminal. Samozrejme, podarilo sa mi najst knizky, dokonca aj pasku s image.
Bohuzial vsak uz nemam pristup k takej mechanike, ktora by to vedela citat...
:(. Preto by som vas chcel poprosit, pokial niekto vlastni takyto (alebo
podobny) terminal a ma k nemu image (subor s nazvom sgs19m.abs alebo pod.),
keby sa mi ozval, alebo tento subor poslal - nemam ale ani potuchy, aky moze
byt velky...

Dakujem, a este raz sorry za OT.

--
Erich Vinclav