[linux] Kopirovanie FAT32->Ext2->FAT32

mkili na host.sk mkili na host.sk
Pátek Listopad 9 17:55:17 CET 2001

On 09.11.2001 17:02:12, MIchal ZImen <mizu na icmza.sk> wrote:

>Ahojte.
>
>  Mam taku otazku.
>
>  Prednedavnom som kopcil, nejake data z FAT32 na Linux. a teraz ich
>  potrebuje znova nahodit na FATku.
>
>  Nastanu nejake problemy s diakritikou, alebo ine problemy ?
>  (CRLF->LF  ??  atd... ???)
S riadkami problemy nastanu iba ak si ich na linuxe editoval nejakym softom, ktori toto meni bez upozornenia (vyskusaj file subor.txt -> mal by napisat, ze je s CRLF). Dalsim problemom moze byt kodovanie, ale zasa iba vtedy, ak si text editoval.

>Este one problem:
>
>   Pri kopirovani diakritiky v nazvoch suboroch mi vytvotil na
>   ext2 particii subory, ktore maju v nazve znak "?". A teraz nastal
>   pre mna problem ako taketo subory skopirovat ???
>   Skusal som cp,mv,mc... avsak stale ta ista chyba "invalid
>argument"!
FAT32 particiu si si mal mountnut s parametrami iocharset=iso8859-2,codepage=852
Kopirovanie by ale molo ist v pohode - skus pouzit tabulator na doplnanie alebo pouzi wildcards.

Marek