[linux] XFree86-4.1.0

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Listopad 11 11:19:35 CET 2001

Fri, Nov 09, 2001 at 01:30:30PM +0100, Jozef Kosoru napisal:

> Graficka karta S3 Trio64 nie je podporavana v XFree-4.x. Takze potrebujes
> mat nainstalovany stary XFree Server-3.x.x a nove kniznice XFree-4.x.x.
Podla mna je blbost kombinovat 2 rozne verzie X. Bud bude fongovat jedna
alebo druha...

/usr/X11R6/lib/X11/doc/Status hovori pri S3, ze:

    4.1.0.  All of the other chipsets are only supported in 3.3.6.

 a este, ze "Support (accelerated) for... Trio64... is provided by the
 XF86_S3 server..." tak nevidim dovod vobec prechadzat na verziu 4.1.
 Na co? 4.1 je odporucana hlavne pre nove graf. karty. Cital som viacere
 clanky, kde kritizovali podporu starsich kariet v rade 4.x.

> Podla konfiguracneho suboru, ktory si poslal, rozbehavas tuto kartu
> na vga drivery:
>      Driver     "vga"

> Mandrake instalacia jednoducho nezvladla tuto vec. Manualne si naistaluj
Neviem co ma Mandrake instalacia spolocne s tym, ze sa niekto manualne
pokusa nainstalovat binarky X...

> XFree3.x.x Server pre S3 (instalacia ho obsahuje).
> Symb. link  /etc/X11/X potom nasmeruj na nainstalovany XServer, trochu sa
> pohraj v konfiguracnom subore (3.x.x ho ma trochu odlisny) a urcite to
> rozbehnes.

> Vela stastia
Skor by som povedal ze budes potrebovat novsi hadver ako stastie...

>  jozef kosoru

Zdeno