[linux] DNS: chybajuce poddomeny + chyba

Radovan Palik palikppc na pobox.sk
Pondělí Listopad 12 09:49:13 CET 2001

Ahojte.

1.
  Mam jeden dost zvlastny problem. Nemozem sa dostat od vsetkych
poskytovatelov na vsetky poddomeny. Na NS poskytovatela (Nextra) a napr. na
ns.eunet.sk dostanem cez nslookup odpovede pre vsetky poddomeny. U inych
len niektore... na ostatne dostanem odpoved napr:
- No response from server
- timed-out

Predpokladam, ze DNS mam nastavene spravne. Mam BIND 8.2.3.
Moze byt problem v pomalej linke? Da sa s tym nieco robit?

2.
Dalej ma trapi jedna chyba, ktoru robi named a vysvetlenie ktorej neviem
uspokojivo nikde najst.

sysquery: sendto([0.0.232.112]:53) Invalid argument
3.
Ako nastavit, aby mi v lok. Windoze sieti davalo namiesto realnej IP adresu
10.0.0.2, lebo sa z vnutra na realnu IP neviem dostat. Pridanie druheho RR
IN A 10.0.0.2 prilis dobre nefungovalo, lebo z vonka som namiesto realnej
dostal niekedy prave tuto adresu a potom to neslo.

Dakujem.

    Rado

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/