OT: Re: [linux] WinXP 2 - Je to vtip!

Jan Andrejkovic andrejkj na hornad.fei.tuke.sk
Pondělí Listopad 12 12:54:44 CET 2001

Ahojte,

On Mon, 12 Nov 2001, Remenec Juraj - z prace wrote:

> Poculi ste uz niekto nieco o tom, ze vraj velky Bill sa nazuril kvoli
> Linuxu a buducu verziu WinXP 2 co ma byt vydana na buduci rok (jesen) sa
> ma vraj ponukat zadarmo ????

Cela tato fama sa zacala na stranke www.svethardware.cz, kde bol
clanok na tuto temu uverejneny v pod rubrikou "Prevazne nevazne..."
Nanestastie oznacenie tejto rubriky sa da pomerne lahko prehliadnut...

Tento clanok bez mihnutia oka prevzal aj dennik Korzar v rubrike Enter a
zrejme aj dalsie media...

M$ by sa milionov, ktore ziskava z predaja Windows urcite nevzdal.

Janci alias Tofu.

P.S.: V tom clanku sa pise, ze MS prepracoval kernel Windowsu. Myslite
si, ze Windows ma kernel? (Ja si to nemyslim.)