[linux] OT: promise IDE radic

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pondělí Listopad 12 14:20:09 CET 2001

Z vlastnej skusenosti radsej odporucam kupit samostatny pci radic,
pretoze ako sa mi stalo s hpt370, vyvoj slape znacne dopredu, a ked mas
radic integrovany do dosky, nemozes robit update biosu radica pretoze
bios radica je integrovany v biose dosky (aspon tak mi to vysvetloval
chlapik z holandskeho hotline). Ja uz pol roka cakam, kedy sa zjavi
novsi bios na Abit VP6.......
Snazil som sa aj zohnat a narazil som na problem. V BGS by ich aj vedeli
zohnat, len je to na dlhu dobu. Ak to chces okamzite, tak asi nieco ine.
Svojho casu bol super radic HotRod od Abit ( uz nerobia ), ale keby sa
ti podarilo niekde taky kus vyhrabat, mas vyhrane. Spolahlivo chodi s
najnovsim biosom pod nt4, w2k, vyskusany stripe aj mirror.
hth
    gore.