[linux] OT: ATI radeon vs 7500 vs 8500

Pondělí Listopad 12 15:53:29 CET 2001

On Mon, Nov 12, 2001 at 01:22:11PM +0100, Vasko Miroslav wrote:
> ahojte,
caf

> chcel by som sa spytat na rozdiely ATI chipsetov co sa tyka spravania sa
> pod Linuxom. su 7500/8500 kompatibilne s klasickym Radeonom, alebo su to
> rozdielne architektury?
Myslim ze su tam rozdiely ale neviem presne v com. Cip je viacmenej rovnaky,
len nejake nadstavby a pajplajny ci co su ine.

> inac povedane, poslape mi so 7500/8500 X 4.x a OpenGL akceleracia,
> pripadne akcelerovany framebuffer? oplati sa kupovat 7500/8500 pod
> Linuxovu platformu, alebo je vykonovo na urovni Radeonu?
Momentalne je prakticky pod linuxom slabsi, lebo tam nejaka somarina este neni
naimplementovana. Ale pracuje sa na tom.

Velmi do toho nevidim ale priblizne takto to bude. Ked to chces vediet
blizsie, napis do livid-gatos na linuxvideo.org

Ked chces mat dobry vykon HNED, tak si kup radsej normalny radeon.

> vdaka,
> miro
S pozdravom,

Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.