[linux] OT: promise IDE radic

Brano 2ge na 2ge.sk
Pondělí Listopad 12 16:09:28 CET 2001

V pondelok, 12. novembra 2001 popoludni o 14:20, tukal Dezider Góra
[DG]:

DG> Z vlastnej skusenosti radsej odporucam kupit samostatny pci radic,
DG> pretoze ako sa mi stalo s hpt370, vyvoj slape znacne dopredu, a ked mas
DG> radic integrovany do dosky, nemozes robit update biosu radica pretoze
DG> bios radica je integrovany v biose dosky (aspon tak mi to vysvetloval
DG> chlapik z holandskeho hotline). Ja uz pol roka cakam, kedy sa zjavi
DG> novsi bios na Abit VP6.......
hej,ja som mal tiez abitku a mne to tam vobec neslapalo,pretoze som
mal procak pretaktovany 566 na 850 :)

DG> Snazil som sa aj zohnat a narazil som na problem. V BGS by ich aj vedeli
DG> zohnat, len je to na dlhu dobu. Ak to chces okamzite, tak asi nieco ine.
DG> Svojho casu bol super radic HotRod od Abit ( uz nerobia ), ale keby sa
DG> ti podarilo niekde taky kus vyhrabat, mas vyhrane. Spolahlivo chodi s
DG> najnovsim biosom pod nt4, w2k, vyskusany stripe aj mirror.
uz viem kde ich zohnat, nie je problem, len neviem sa este rozhodnut,
chcem totiz zistit, ci tie radice podporuju aj 160 GB disky (myslim do
buducnosti...) tak hladam na webe...

MSI (AMD) s raidom mam tiez, som spokojny, akurat ze ten PCI raid
potrebujem na iny komp (nejaka sunka Siemens., ktora urcite nepozna
160 GB disky...)

--

 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

Nikdy sa nepytaj holica, ci ti treba skratit vlasy !