[linux] zvukova karta on board ECS K7S5A v SUSE linux 7_2

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Listopad 12 01:20:09 CET 2001

                                        Maxim, 01:18:18
                                        12. november 2001 (pondelok)
Ahoj!

> v Yast2 dam normalne nadetekovat zvukovku - najde ju - ako SIS, co je
> asi dobre, a ked dam pokracovat tak napise "modul jadra pre podporu
> zvuku nelze zavest!" .. a vedla v helpe je ze "skontrolujte ci mate
> spravne nainsalovane ALSA, ..."

	Pre zaciatok by som si skontroloval, ci vobec mas ten modul v
prislusnom podadresari adresara /lib/modules/2.x.y (za x a y si dosad
prislusne cisla verzie Tvojho pouzivaneho kernelu).

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Platon SDG                       http://www.platon.sk