[linux] ftp command line client

Pondělí Listopad 12 19:11:36 CET 2001

On Mon, Nov 12, 2001 at 06:39:01PM +0100, mathew na ecstasy.sk wrote:
> Zdravim,
caf

> chcel by som sa spytat, ci niekto nepozna nejaky ftp client ala scp.
> Vsetky co poznam alebo pracuju iba v interaktivnom rezime (ftp, ncftp), alebo
> nefunguju (quftp).
jeden robim, velmi alpha a bez dokumentacie
http://panorama.sth.ac.at/fcp/files/fcp-cvs.tar.gz

vie active/passive, skriptovanie, interaktivny/neinteraktivny, ma "skiny" ncftp,
wget (ktore "emuluju" vystup tychto dvoch) a curses (trocha ako midnight
commander ale jednoduhsie), limitovanie rychlosti, tab-expansion, podporu
proxy servrov, rekurzivne spracovanie adresarov, cache-ovenie listingov,
excludovanie podla regexpov, auto-resume, auto-reconnect, queues,
bookmarky, history a kopu dalsich co som uz aj zabudol :-)

Ficur ma viac snad len lftp, ale ten zase nema curses prostredie.

Ked mas pripomienky, napis email a ja to priprogramujem :-)

> Vdaka.
> Martin Marusinec
S pozdravom,

                        Don't drink and su.