[linux] ftp command line client

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Středa Listopad 14 15:36:31 CET 2001

a nestaci ti uplne obycajny FTP
do ktoreho proste posles vsetky prikazy?

takto si uploadujem niektore subory..

nieco v zmysle ftp <subor

a v tom subor prikazy...

mes> Hm, ja potrebujem nieco totalne command line-ove, presne ako scp (secure copy),
mes> ale pre ftp. Potrebujem to pouzit v scripte a interaktivita je to posledne co
mes> potrebujem...

mes> Ale inak dik...