[linux] zvukova karta on board ECS K7S5A v SUSE linux 7_2

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Listopad 15 09:16:52 CET 2001

--- mkili na host.sk wrote:

> 01:18:18
> november 2001 (pondelok)

Ahoj,

> ju - ako SIS, co
> jadra pre podporu

modul v standarnom jadre nie je.

> "skontrolujte ci mate
>
> skus insmod meno_modulu a zisti, aku chybu vypise.

neviem, aky modul chces insmodovat, kedze ho ani nemas
:-(. podpora je len pre sis7018 (subor trident.c :-),
kdezto tato doska ma sis7012. dobra sprava: uz na tom
pracuju v sis. ak vam nevadi obcasne padnutie masiny,
mozem forwardnut betaverziu zdrojakov pre kernel 2.4.
bude trocha problem s kompilaciou, tak odporucam
vyhodit #include <modversions.h> z nejakeho zdrojaku.
este to chce zdrojaky kernelu, lebo odtial berie
nejake veci, ale po troche snahy sa to da rozbehat. (v
pripade problemov mozem bud poslat upravene zdrojaky,
alebo priamo modul skompilovany pre suse 7.2 stand.
jadro, ale bude to trocha problem.)

Jard