[linux] Qt 3.0.0

Peter proc Rockai proc na host.sk
Sobota Listopad 17 11:29:52 CET 2001

On Monday 12 November 2001 21:25, you wrote:
> zdravim,
> asi po dvojhodinovej kompilacii Qt-3.0.0 ked mi nexcelo nabehnut KDE
> som si vsimol tie malicke pismenka v README ze Qt-3.0.0 nie je binarne
> kompatibilne s 2.x ;)
> Tagze co vsetko pouziva Qt (a teda budem musiet znovu kompilovat) ?
> da sa KDE2.1.1 vobec skompilovat oproti Qt-3.0.0 ? kolko zhruba trva
> kompilacia, oplati sa to vobec - alebo mam radsej downgradenut na
> Qt-2.3.1 ?
> diky,

Zdravim.
To si teda strelil capa :). KDE-2.x NIE JE pouzitelne s Qt-3.x. Qt3 totiz nie
je ani source-kompatibilne s Qt2. Ak chces KDE-2.x odporucam Qt-2.3.2 a
KDE-2.2.2 (malo by coskoro vyjst). Alebo si pockaj na KDE-3 (niekedy
zaciatkom buduceho roka, tusim vo februari) a potom ti to pojde s Qt3. Viac
info na www.kde.org a developer.kde.org (je tam aj release schedule).

proc