[linux] Modem a rychlost

Andrej Hosna adino na ibl.sk
Pondělí Listopad 19 14:41:55 CET 2001

> Nie som si uplne isty, ci mas pravdu. Standartny seriovy port
> uz dlho zostava prakticky rovnaky. Tvori ho UART 16550A,
> a myslim ze ten nad 115200 nejde. Setserial moze mozno
> nastavit aj vyssiu hodnotu, otazka je, ci to ten seriak
> aj prenesie...
AFAIK ma UART limitovanu rychlost na 115200 pretoze clock ma 1.843.200Hz a
najprv to prezenie delickou (fixnou) 16 cim mu vide prave 115200 a potom je
tam programovatelna delicka... najnizie mozny delitel je 1 , pre rychlost
115200. Jedine co ma napada je ze by nejake lepsie obvody mali aj tu prvu
delicku programovatelnu a tym padom by mali moznost ist prakticky az do 1.8M.
co je samozrejme prestrelene...
Treba si zistit aky mas obvod na doske stiahnut si parameters sheet a pozriet
ci je support v kerneli pre to a faxas.

Adino

--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */