[linux] wu-ftpd chroot

bodo spes na pobox.sk
Pondělí Listopad 19 15:08:26 CET 2001

Zdravim.

	Neviete mi niekto poradit ako nastavit chroot na  wu-ftpd-2.6.1-6? Viem , ze
sa to asi robi cez guestuser a guestgroup v /etc/ftpaccess, ale ked si to
nastavim, tak mam problem s ls/dir. Lognem sa tam . mkdir, cd, put, get, pwd
vsetko funguje, ale ked napisem ls alebo dir, tak mi vypise command port
successfull, alebo nieco podobne a ziaden vystup.
Jeden znamy ma ties na dvoch serveroch wu-ftpd (rozne verzie). Poziadal som
ho, aby ties nastavil  guestuser. Na jednom serveri mu to chodilo rovnako ako
mne (ziadne ls) a na druhom mu to chodilo spravne. Neviete ako to nastavit ?

V proftpd je to jednoduche DefaultRoot ~/   grupa ale vo wu-ftpd to neviem
urobit.

Bohdan

PS: Nemozem zmenit ani verziu ani typ ftp servera.