[linux] wu-ftpd chroot

Pondělí Listopad 19 16:19:15 CET 2001

On Mon, Nov 19, 2001 at 03:08:26PM +0100, bodo wrote:
> Zdravim.
caf

> 	Neviete mi niekto poradit ako nastavit chroot na  wu-ftpd-2.6.1-6? Viem , ze
> sa to asi robi cez guestuser a guestgroup v /etc/ftpaccess, ale ked si to
> nastavim, tak mam problem s ls/dir. Lognem sa tam . mkdir, cd, put, get, pwd
> vsetko funguje, ale ked napisem ls alebo dir, tak mi vypise command port
> successfull, alebo nieco podobne a ziaden vystup.
To je jasne, chybaju ti tam binarky. Po redhatacky: musis nainstalovat rpmko
anonftp, a potom cp -ar /var/ftp/* /gde/chces/ten/chroot

Ono totiz na ls sa spusta externy program.

No a ze houmadresar tim uzerom musis nastavit na napr /gde/chces/ten/chroot/./
je tiez z docov jasne.

S pozdravom,

          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler
         "Ein Auto, ein Computer, ein Mann"  -- Knight Rider