[linux] wu-ftpd chroot - ukoncene

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.sk
Úterý Listopad 20 09:54:57 CET 2001

Problem vyrieseny.
Takze netrebalo vytvarat ziadne adresarove struktury. Z fungujuceho servera
som prekopiroval ftpaccess a us to ide aj na tom co to nefungovalo. Neviem
kde bol problem, pretoze odchylky v konfigoch boli minimalne, ale zda sa ze v
nich bola chyba. Takze ide chroot aj vo wu-ftpd, aj ked nastavit to je naozaj
zazrak.

Bohdan