[linux] divx

Lubo Drobny lubod na charon.microstep-mis.sk
Úterý Listopad 20 15:13:59 CET 2001

zdravim,
trosku od veci, ale ide o vykon - tiez som si prekompiloval ten
mplayer pod MDK8.1 (PII 350 Mhz, 128 MB) celkom v pohode, ide to, ale
laguje (preskakuje vela frames)
mam aj w2000 s DIVX4 a programom Playa, ktory je podstatne rychlejsi

otazka je: ci neviete poradit ako dosiatnut aj na linuxe skusnejsi vykon
pri pozerani DIVX ?

dik

lubo