[linux] divx

Úterý Listopad 20 16:09:01 CET 2001

On Tue, Nov 20, 2001 at 03:13:59PM +0100, Lubo Drobny wrote:
> zdravim,
> trosku od veci, ale ide o vykon - tiez som si prekompiloval ten
> mplayer pod MDK8.1 (PII 350 Mhz, 128 MB) celkom v pohode, ide to, ale
> laguje (preskakuje vela frames)
- pouzi opendivx codec (to je ten closed-source linux binarny co stiahnes z
  www.divx.com), je najrychlejsi.
- pouzi Xvideo extensions (resp. Xserver ktory to podporuje)
- pouzi driver ktory ma XvShmPutImage s podporou DMA, mne znizi zatazenie
  procesora o 30% pri filmoch vo velkosti DVDcka, ale zatial to vie len r128.

S pozdravom,

 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."