[linux] Apache & ssl_mod & neomail

Středa Listopad 21 01:54:25 CET 2001

Dňa 20. nov 2001 o 19:20, Michal Zimen napísal(a):

http://www.openssl.org/support/faq.html#USER9

> 2. Ako je to s certifiaktmi ?
>   Ide mi len o to aby spojenie bolo bezpecne.

certifikaty zabezpecia nie spojenie, ale autenticitu ciela, ktory
navstevujes.. zla otazka..

> 3. Xcem spristupnit jeden adresar len pre https. Teda ide konkretne o
> neomail.

cez <Virtualhost ..> a Redirect ?

> Mate nejake napady ?

koho by to napadlo, ze vsetko je to na webe..

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk