[linux] pravidla konferencie

Středa Listopad 21 02:21:20 CET 2001

zosumarizoval a zhtmlizoval :) som podobu pravidiel spravania sa v tejto
konferencii. vychadza z tu prebehnuvsich diskusii a pripomienok, ktore
sa podujal zozbierat a napisat do dokumentu Jozef Novikmec.

adresa html podoby je:  http://www.linux.sk/faq.php?myfaq=yes&id_cat=3

z thoto dokumentu bude aj textova podoba, ktora sa bude posielat pri
prihlaseni do listu. otazka je ci posielat aj mesacne pripomenutie. ja
by som bol za to, aby to bola sucast mailu v ktorom sa posiela heslo na
spravu svojho konta.
html odkaz na dokument by pribudol na patu mailov.

ak by boli vyhrady, alebo ziadosti o upravu, poslite ich prosim na moju
adresu, nie do listu. v liste, ak je zaujem prejednat dake sporne body
mozme, ale ako sme sa mali moznost presvedcit, najpodrazdenejsie reagovali
na podobnu diskusiu prave ty, ktori taketo pravidla potrebuju...

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk