[linux] Apache & ssl_mod & neomail

Marian \ Baloo\ Danisek majo na sunteq.sk
Středa Listopad 21 08:11:33 CET 2001

Michal Zimen wrote:

> Zdravim.
>
>   Mam niekolko otazok na mod_ssl.
>
> 1. Ked resartujem server apache vzdy xce po mne heslo. Je to OK ?
>   Lebo ak sa mi restartuje server a ja nebudem pritom, tak mi server asi
>   nenabehne.
nie je to nahodou nejaky kluc pri starte apache + ssl. JE tam totiz taka
moznost, ze apache ten kluc pri starte vyzaduje.

> 2. Ako je to s certifiaktmi ?
>   Ide mi len o to aby spojenie bolo bezpecne.
Ak to mas len tak na testovanie, mozes si certifikat vygenerovat a
podpisat sam, viz man openssl.
Inak na Slovensku certifikaty vystavuju ViaPVT

> 3. Xcem spristupnit jeden adresar len pre https. Teda ide konkretne o
> neomail. Mate nejake napady ?
V definicnon subore zadefinujes tento server iba na porte 443