[linux] ip logger

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Listopad 21 23:05:03 CET 2001

Zdravim,
za akym ucelom chces logovat vsetko co prejde cez tvoj router ? Asi tak by
mala byt otazka a podla toho sa potom da odpovedat.
Ak to ma byt za ucelom accoutingu, tak to vie napr. wipl.
A kedze mas jadro 2.4.x a urcite pouzivas iptables, tak vhodne zvolenym
pravidlom, mozes logovat skoro hocico.
V principe soft, ktory chces je s najvacsou pravdepodobnostou zalozeny na
kniznici libpcap a je ich viac ako dost.

PSIkappa
psi na atlantis.sk