[linux] uptime-critical average load

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Čtvrtek Listopad 22 10:17:51 CET 2001

-> > -> Klasicka fork() bomba je aj tak najlepsia :-)
-> >
-> > dovolil by som si nesuhlasit. forkbomba zabije procesor ale to co dokaze
-> > masinu naozaj poslat do kolien je imho hlavne zataz disku a zbernice. Takze
-> > programy makajuce s grafikou a diskom mozu tiez vselico sposobit.
->
-> ??? Myslim, ze Ti bude v principe jedno, ci Ti masinu zabije I/O alebo
-> forkovanie, ked sa nebudes vediet ani lognut, resp. dostanes 0ms casu od
-> tej masiny na komunikaciu s Tebou.

ak sa dobre pamatam, hovorilo sa o sw ktory posle masinu do kolien.
Je mi jasne ze forkbombou sa da zv sucasnosti masina takmer zabit ale otazka
je ci to je naozaj vhodna modelova situacia vyytazenej masiny...

Ja chcem povedat tolko ze som zazil masinu ktora bola de facto nepouzitelna
pri loade pod 1. Len kvoli tomu ze nestihal I/O.

 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.