[linux] mozno OT: named problem so zonami...

Jozef Maga maga na ku.sk
Čtvrtek Listopad 22 10:21:45 CET 2001

zdravicko...

mam maly problem s nastavenim nameda novej zony.... mam domenu abcd.sk... ta beha v pohode
aj maily aj vsetko... dorabal som fyzicky novy pocitac z nazvom pocitac.abcd.sk... no a tu je problem... nastavil som normalne cely named na tento pocitac, ale odniekial zo sveta (aj zo slovenska) hlasi ze taky pocitac pocitac.abcd.sk neexistuje, takze jednak nevidia stranku a jednak neodoslu ku mne mail, pretoze to vyhlasi ze domain doesn't exists... prosim kto sa v tom vyznate, poslem aj konfiguraky, len mi s tym plis pomozte... diky..

jozo.