[linux] shell konekcie.

Čtvrtek Listopad 22 10:24:55 CET 2001

-> Hrabanie sa v history.
-> 	Popis: Konektnem sa 3 krat cez ssh na nejaky server paralelne. Mam tam shell
-> bash. Zadavam prikazy a odhalsim sa. Ked sa znova nahlasim ale len raz, tak
-> vidim v history len prikazy, ktore som zadaval v prvom okne(shelli). Ako
-> uvidim co som robil v dalsich ? Alebo  sme dvaja konektnuti na ten isty
-> server pod rovnakym userom. Ako vidim vsetko co robi ten druhy  ?

problem je v tom ze interakvtivny bash pri ukonceni zapise do
~/.bash_history (ci ako sa to vola) takze vzdy v nom mas len historiu
posledneho ukonceneho shellu. Nerata sa so sucasnymi viacerymi shellmi.

Mohol by si nastavit HISTFILE v zavislosti na poste sessionov (to by si si
musel vyratat kolkokrat si prihlaseny a aj tak by to nebolo 100%) na
terminale na ktorom si bol prihlaseny (/usr/bin/tty) ale ani to nie je ono.
Mohol by si vymysliet este vselico ine ale imho to nikdy nebude 100%

Moja rada: ak si chces pamatat ake prikazy si v shelli spustil, bude ten
shell neukonci (pustaj ho pod screenom) alebo na to zabudni...

 Remember half the people you know are below average.