[linux] uptime-critical average load

Čtvrtek Listopad 22 10:50:25 CET 2001

-> > ak sa dobre pamatam, hovorilo sa o sw ktory posle masinu do kolien.
-> > Je mi jasne ze forkbombou sa da zv sucasnosti masina takmer zabit ale otazka
-> > je ci to je naozaj vhodna modelova situacia vyytazenej masiny...
-> >
-> > Ja chcem povedat tolko ze som zazil masinu ktora bola de facto nepouzitelna
-> > pri loade pod 1. Len kvoli tomu ze nestihal I/O.
->
-> Tak toto je nejaka haluz. Maly load, ale vytazne I/O. Tak cakaju procesy
-> na I/O, alebo nie (ci uz sa ich tyka alebo nie). Ak ano, je load vysoky,
-> ak nie, tak potom s Tebou aj komunikuju, a masina je pouzitelna... je tak?

load znamena kolko procesov caka na vykonanie. Lenze imho je rozdiel ked 40
procesorov caka na procesor a ked 40 procesorov caka na dokoncenie diskovych
operacii...
 Atheism is a non-prophet organization.