[linux] uptime-critical average load

Čtvrtek Listopad 22 10:52:16 CET 2001

On Thu, Nov 22, 2001 at 10:23:20AM +0100, Jan Dado wrote:
> Tak toto je nejaka haluz.
Je, ale takto divne sa casto sprava Rickov VM. Load okolo jedna a masina
nepouzitelna na pracu.

Ked mate niekto podobnu situaciu, odporucam
- andreov VM resp. linusove jadro
- preemptivny patch
- ext3 (viem, diskutabilne, nerobil som testy ale zda sa mi osobne ze to
  reaguje "sviznejsie" ako ext2 alebo reiserfs)
- programy ktore robia vela IO ale malo pocitaju (typicky priklad mv) spustat
  s niceness 19. Pri starsich jadrach to bolo jedno, pri novych to pomoze.

> J.
S pozdravom,

  funny thats the third time since ive been on IRC today that i seen the word
                 "slave" and "microsoft" in the same sentence