[linux] uptime-critical average load

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Čtvrtek Listopad 22 12:11:01 CET 2001

On Thu, 2001-11-22 at 10:50, Matus "fantomas" Uhlar wrote:
> -> > ak sa dobre pamatam, hovorilo sa o sw ktory posle masinu do kolien.
> -> > Je mi jasne ze forkbombou sa da zv sucasnosti masina takmer zabit ale otazka
> -> > je ci to je naozaj vhodna modelova situacia vyytazenej masiny...
> -> >
> -> > Ja chcem povedat tolko ze som zazil masinu ktora bola de facto nepouzitelna
> -> > pri loade pod 1. Len kvoli tomu ze nestihal I/O.
> ->
> -> Tak toto je nejaka haluz. Maly load, ale vytazne I/O. Tak cakaju procesy
> [...]

Co ta zaujima len do momentu, kym nedostanes shell. Pokial nepouzivas
tab completion :-) tak mozes situaciu vyriesit. A to velmi svizne,
pretoze tvoj shell bude ficat bez IO.

Diskom nemas sancu zatazit CPU do nepouzitelna. Na to potrebujes
gigabitovu sietovicu. Podla moznosti dve. (Tam ta zacne zabijat RX
buffer IRQ).