[linux] KDE key shortcuts - exec()

Andrej Hosna adino na ibl.sk
Čtvrtek Listopad 22 16:25:07 CET 2001

Caute.
Mam taky problemik,
Potrebujem nejake klavesy z mojej klavesnice nabindovat v KDE tak aby mi
execovali co poviem pripadne robili ine zaludnosti ... v standard config
toole som nic take nenasiel ... Neviete niekto ako sa to v KDE robi? Pripadne
som ochotny koli tomu zmigrovat na GNOME, ale musim vediet ako sa to robi tam.
  K threadu VIRUS by som sa xcel vyjadrit ... Predtym ako zacnete odpisovat
mailu typu ... to sem nepatri skuste sa zamysliet nad tym co je na mailing
listoch najotravnejsie ... pe tych co by to nenapadlo FLEJMY!!! . Keby ste
ten mail proste vyignorovali usetrili by ste sebe , mne a inym
niekolkonasobne stlacenie klavesy DEL.
Dik ... Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */