[linux] Ako obmedzit pristupove prava tak, aby nebolo mozne cd ..?

riki phobie na host.sk
Pátek Listopad 23 10:01:43 CET 2001

no ja sice nie som clenom auditoria ani velmi netusim co to je....

tak nastav ferovi domovsky adresar /home/praca/fero a nemusi robit cd po
pamati
pripadne skus ftp virtual hosty kt. by to riesili ale to si uz urcite budes
vediet najst aj nastudovat
a nakoniec zrealizovat. (pripadne si pozri archive tejto konfery boli tu
minimalne 2 thready o tom
za posledneho polroka)