[linux] NTP

Martin Mosny, PosTel, a.s. mmosny na postel.sk
Pátek Listopad 23 15:30:21 CET 2001

ahoj
tiez som sa trapil s NTP a nakoniec som skoncil pri chrony, je to lahko
konfigutovatelne a dokonca to FUNGUJE. Lenze potrebujes do jadra este aj
rtc.o, cez ktory si chrony nastavuje hodiny.

by m0s

There is also information available on the chrony web pages, accessible
through the URL

    http://go.to/chrony

example of chrony configuration file

server 129.240.64.3